De helpdesk van dewebmeester.nl bestaat uit de meest actuele online applicaties volgens laatste webstandaarden.
Bij t-mobile bestaat de helpdesk uit een telefoon nummer dat vaak bezet is. Bij de belastingdienst ook. Bij andere bedrijven komen we een ticketsysteem tegen. Bij al die bedrijven lijkt geen aandacht uit te gaan aan de ontwikkeling van de mogelijkheden van hun online helpdesk. Bij dewebmeester.nl wordt er dagelijks gewerkt aan het verbeteren van de online opties om communicatie tussen ontwikkelaar en klant zo effectief, efficient en zo prettig mogelijk te laten verlopen. Daarbij wordt er continue in de gaten gehouden welke ontwikkelingen er hierin te bespeuren zijn. Zo combineert dewebmeester.nl het beste met het beste. De beste chat optie, met het beste ticket systeem, gecombineert met de beste telefoon en SMS diensten en compleet gemaakt met de best mogelijke meldings formulieren.
U kan bij dewebmeester.nl niet alleen terecht voor online hulp, maar ook voor een complete online helpdesk bent u bij het juiste (internet)adres beland. Probeer het zelf via de chatbutton op deze pagina.