Featured Articles

Een formulier is een belangrijk onderdeel van een website. Het is de online brug tussen het bedrijf en de klanten waarbij de klant expliciet de mogelijkheid wordt geboden wensen, klachten, vragen en andere zaken kenbaar te maken. Een formulier binnen uw website is klantvriendelijk. Het is dan ook belangrijk dat het invullen van het formulier en de layout een prettige ervaring wordt voor de klant.

Via dewebmeester.nl bestelt u makkelijk een uniek, online web formulier. Algemene kenmerken van zo'n formulier:

  1. Mobiele weergave, responsive
  2. Snel
  3. Optie om gegevens uit formulieren op te slaan als CSV of binnen mysql database
  4. Heel veel opties zoals: datepicker, checkboxes, radio buttons, veel verschillende invulvelden
  5. Layout opties: meerdere kolommen mogelijk, allerlei kleuren mogelijk
  6. Optie om formulier via popup te laten openen door bezoeker
  7. Snel geleverd en geintegreerd in uw website

Werkwijze om formulier snel geleverd en geinstalleerd te krijgen

  1. U stuurt uw design - opmaak naar ons toe. Dat kan als Word document, tekening opgemaakt in paint, schets op papier of anderszins.
  2. U krijgt een offerte (prijzen varieren van 49 tot 149 Euro afhankelijk van gecompiceerdheid van formulier en van gebruikte website systeem).
  3. Na ontvangst 50% aanbetaling krijgt u al snel een eerste online versie te zien.
  4. U geeft gewenste aanpassingen door.
  5. U stuurt ons hosting gegevens van uw website en uw wensen betreffende implementatie van formulier binnen uw website.
  6. Opdracht wordt uitgevoerd.
  7. U krijgt een BTW factuur.

 

Toegang en support op afstand via het internet met TeamViewerBijna elk bedrijf heeft dit nodig: een online help desk systeem. Ik ken de ergernissen als een bedrijf geen goedlopende help desk heeft. Een bedrijf moet niet alleen goed te benaderen zijn met email of telefonisch. Beter is om het directe, online contact op alle mogelijke manieren mogelijk te maken. Mogelijkheden die dewebmeester.nl aanbiedt en die u ook terug zult vinden op www.dewebmeester.nl zijn:

  1. Een Live Chat optie: elke bezoeker aan de website van het bedrijf kan via een eenvoudige button een chat sessie beginnen met een online medewerker. Zie hier rechtsonder, klik op "Online chat" en krijg direct antwoord op uw vragen.
  2. Skype integratie: via Skype buttons kan de klant direct telefonisch contact krijgen met een bedrijfsmedewerker. Ook via deze functie is het mogelijk te chatten. Zie de button hierboven.
  3. Teamviewer functie met remote control: u kunt dewebmeester.nl toestaan om vanaf afstand (dat kan vanaf elke internet locatie in de wereld) toegang te krijgen op uw computer waarna dewebmeester.nl via uw muis laat zien hoe u uw website zelf kunt onderhouden. Maar ook kan zo'n systeem gebruikt worden om uw computer en software op afstand te repareren of om een workshop over Joomla of Wordpress te geven. Klik op de button hierboven om het te testen.
  4. Een vraag en antwoord sectie. Dat kan zijn in de vorm van een informatieve-pagina maar ook in de vorm van een open of gesloten forum waar deelnemers vragen en / of antwoorden met elkaar kunnen delen.
  5. Een ticketsysteem: klanten kunnen hier een ticket aanmaken met een specifieke vraag. Dit een besloten omgeving die alleen toegankelijk is voor de klant en de toegewezen medewerker.
  6. Instructie video's om bijvoorbeeld duidelijk te maken aan klanten hoe de website van nieuwe informatie te voorzien of hoe gebruik te maken van de vele mogelijkheden van Joomla of Wordpress.
  7. En natuurlijk zijn we (tijdens werktijden) online bereikbaar via mobiele applicaties en email en telefoon.
  8. Om een stap verder te gaan dan "de rest" hebben we ons planboard online gezet zodat altijd duidelijk is wat in de planning staat voor die bepaalde week of bepaalde dag.

Dwebmeester.nl biedt complete webwinkel systemen aan die (voor zover gewenst) geheel zijn afgestemd op de wensen van de klant. Een voorbeeld van een aangepast bestelsysteem is te vinden op www.logoloket.nl waar aandacht gegeven wordt aan de volgende stappen: zoeken en vinden, plaatsen in winkelwagen, kiezen van gewenste kleuren, plaatsen van extra informatie tijdens plaatsen van bestelling, invullen formulier en opsturen file tijdens bestel procedure, registeren en aanmaken account, plaatsen betaling, ontvangen bevestigings emails en automatische aanmaak van account.

In overleg met de klant wordt een bestel diagram ontworpen dat de wensen van de klant visueel maakt. Vervolgens krijgt de klant een offerte en een demonstratie link (of meerdere linken) met een eerste online versie van de gewenste bestel procedure. Zaken die aandacht krijgen bij dewebmeester.nl:

    • Klantensystemen
    • Betaalsystemen
    • Email notificatie systemen
    • Follow up en marketing
    • Bestel formulieren
    • Verhuur- en verkoop systemen
    • Integratie Social Media (Facebook, Twitter, Linkedin)
    • Webwinkel systemen

Sommige klanten zullen een voorkeur hebben voor bepaalde systemen zoals: Wordpress ecommerce, Joomla - Virtuemart, Magento of Prestashop en dan is het goed te weten dat dewebmeester.nl kennis en ervaring heeft betreffende deze systemen en ook bestaande systemen kan doorontwikkelen. Laat u niet afschrikken door eventuele benodigde investeringen want dewebmeester.nl zal altijd rekening houden met uw budget. Voor elk budget zijn complete webwinkel systemen beschikbaar. Zo heeft u al vanaf 99 Euro per jaar een compleet ingerichte webwinkel (naar uw wensen). Het is zelfs mogelijk om voor een eenmalige investering van 99 Euro (+ hosting) over een complete webwinkel te beschikken.

FaLang translation system by Faboba